1. » »
  2. » رفع ریپورت تلگرام

رفع ریپورت تلگرام

تلگرام یک سامانه مجازی بسیار قوی در حوضه ارتباط می باشد که در این روز ها کاربران فراوانی دارد. برخی کاربران از این طریق به صورت گسترده شروع به تبلیغات خود میکنند به دین صورت که برای شماره هایی که نمیشناسند پیام میفرستند.این کار برای کاربران آزار دهنده است که تلگرام از این موضوع آگاه میشود.وقتی که شما به اصطلاح ریپورت اسپم میشوید و تا مدتی نمی توانید به کاربرانی که به صورت دو طرفه شماره یکدیگر را ندارید یا به عبارتی Mutual Contact نیستید، پیام ارسال کنید .در صورتی که شما میتوانید برای تبلیغ خدمات و یا محصولات خود یک کانال بسازید.
 


چگونه ریپورت در تلگرام اتفاق می افتد؟

شرکت تلگرام افرادی را که شما در گوشی موبایل خود ذخیره ندارید را به عنوان اشخاص غریبه میشناسد که وقتی فردی غریبه به شما پیام میفرستد تلگرام برای شما دو گزینه را نمایش میدهد Add contact , Report spam . اگر شما گزینه Add contact را انتخاب کنید که شماره را در مخاطبین خودذخیره خواهید کرد. و یا اگر Report spam را انتخاب کنید آن شماره به عنوان اسپم معرفی میشود. که اگر افراد مختلف این شماره را به عنوان اسپم معرفی کنند آن اکانت به اصطلاح ریپورت خواهد شد و پیغام زیر برایش فرستاده میشود.

"sorry you can only send messages to mutual contacts at a moment"
اگر اکانتی ریپورت شود حتی با حذف برنامه تلگرام این موضوع برطرف نمیشود .

چگونه اکانت خود را از حالت "Report spam" خارج کنیم؟

راه حل اول :
ارسال ایمیل پشتیبانی برای رفع ریپورت تلگرام ; کسانی که تصور میکنند که به اشتباه ریپورت شده اند از آن ها خواسته میشود که ایمیلی برای شرکت بفرستند .قابل ذکر است که با گسترش کاربران تلگرام و تعداد بالای درخواست ها، پاسخ به ایمیل ها بسیار طولانی است و در مدت زمان طولانی پاسخ میدهند.

راه حل دوم :
فرستادن 10 استیکر توسط افرادی که شماره شما را در لیست خود ندارند برای رفع ریپورت تلگرام از افراد مختلف که در گروه های متفاوت عضو هستید بخواهید که برایتان 10 استیکر بفرستند فقط باید توجه داشته باشید که افرادی که برایتان استیکر میفرستند نباید شماره شما را در لیستشان داشته باشند. هر چه تعداد این افراد بالا تر باشد اکانت شما زودتر رفع ریپورت میشود.بعد از این که افراد ناشناس برایتان استیکر فرستادند نباید آنها را به مدت 10 روز بازکنید.

راه حل سوم :
رفع ریپورت تلگرام از طریق ربات اسپم بوت (Spam bot) "ربات رسمی Spam info Bot تلگرام"; تلگرام در جدیدترین بروزرسانی خود ربات spambot@ را برای رفع این مشکل راه اندازی کرده است و شما می توانید به جای ارسال ایمیل از این روش استفاده کنید. اگر امکان رفع اسپم اکانت تلگرام شما وجود نداشته باشد، زمان دقیق رفع اسپم شما را اعلام خواهد کرد. برای اینکه بتوانید از این ربات استفاده کنید کافی است تلگرام خود را به روز رسانی کنید. در مرحله اول به ربات اسپم تلگرام https://telegram.me/SpamBot پیام دهید و روی Start را لمس کنید.

 

 


 


 



بعداز گزینه start از منوی باز شده گزینه”this is a mistake” را انتخاب کنید.

 


 

 
حال گزینه "yes”  را لمس کنید.
 



سپس با انتخاب گزینه "No i never do any of this” تایید کنید که هیچ فعالیتی که باعث اذیت و آزار دیگران میشود انجام نخواهید داد.
 


 


 


در پایان کار متن کوتاهی به زبان انگلیسی برای مدیران تلگرام ارسال کنید.
مانند متن زیر:
Dear Telegram Support
,My Telegram account has been spammed suddenly ,and I cannot send message to any contacts whom I don’t have their number
.if I am the chat starter. Kindly help to fix the issue and remove the spam report
 .Best Regards
 

این ربات به شما خواهد گفت که دقیقا به چه دلیل اسپم شده اید ، در صورتی که محدودیت شما دائمی نباشد به شما تاریخ دقیق رفع ریپورت تلگرام را اعلام میکند.
 

 
 

قابل ذکر است که شما به رسمی بودن آدرس ربات Spam Bot دقت لازم را داشته باشید .زیرا در بعضی کانال ها برای افزایش مخاطبین خود تبلیغاتی برای رفع ریپورت تلگرام انجام میدهند .
 

 



بدانید که تلگرام به هیچ عنوان برای رفع ریپورت نیاز به تبلیغات و فوروارد پیام ندارد، این گونه ربات های تبلیغاتی کاملانا معتبر و برای مقاصد دیگر می باشند. برای اطمینان به هولوگرام آبی رنگ اسپم بات "Spam bot"دقت کنید که تائید شده خود تلگرام باشد، در غیر این صورت هیچ پاسخی ندهید و از گزینه های بلاک یا ریپورت برای آن استفاده کنید.
 

 

امیدوارم از مطالب سایت رهام وب استفاده کرده باشید وریپورت تلگرام شما رفع شده باشد.

مقالات مشابه

کارشناس فروش