1. » »
  2. » چگونه با شبکه های اجتماعی میزان مخاطبین سایت خود را افزایش دهیم

چگونه با شبکه های اجتماعی میزان مخاطبین سایت خود را افزایش دهیم

1- امکان لاگین شدن توسط اکانت های رسانه اجتماعی
بسیاری از کاربران در دنیای دیجیتال ترجیح میدهند راحت ترین راه را انتخاب کنندو بدنبال وبسایت هایی هستند که بتوانند با حساب کاربری گوگل ، یوتیوب ، فیس بوک ، اینستاگرام لاگین کنند و با ساده ترین راه ممکن بتوانند کارهای خود را انجام دهند.یکی از بهترین گزینه هایی که میتوان پیشنهاد داد امکان لاگین شدن با کمک حساب شبکه اجتماعی است.
ما به شما پیشنهاد میکنیم طراحی سایت و مخاطبین مورد نظر سایت خود را تست کنید و دریابید که چگونه هر یک از این گزینه ها (به کمک رسانه های اجتماعی و یا به روشش سنتی) می توانند میزان ثبت نام در وب سایت را افزایش دهند.

2- خرید محصولات و پرداخت آنلایناز طریق رسانه های اجتماعی
اکانت های شبکه اجتماعی باعث می شود تا میزان ثبت نام در وب سایت شما افزایش یابد.در صورتی که شما به کاربران سایت خود اجازه دهید تا پروسه پرداخت را توسط اکانت های شبکه اجتماعی خود تکمیل کنند، می توانید این پروسه را برای آن ها ساده بسازید. به این ترتیب است که مشتریان وب سایت تمایل بیشتری برای خرید از وب سایت دارند.

3- اشتراک گذاری برند
اشتراک گذاری برند باعث می شود تا نام برند شما توسعه یافته و اعتماد کاربران به وب سایت شما بیشتر میشود.
مشتریان وب سایت ها برای خرید کردن از وب سایت هایی که به آن اعتماد ندارنددچار واهمه میشوند. شما می توانید به کمک راه هایی مانند رضایت نامه های مشتریان پیشین خود، این ترس را از مشتریان خود دور کنید.معمولا مردم بیشتر تمایل دارند تا از محصولات و یا وب سایت هایی خرید کنند که افرادی از قبل، تجربه های مثبتی از آن ها به دست آورده اند.
رضایت نامه مشتریان وب سایت، تاکتیک بازاریابی خوبی برای آسوده کردن خیال مخاطبین و مشتریان وب سایت است.
 


 



بسیاری از وب سایت ها از رسانه های اجتماعی تنها برای امکان فالو کردن کاربران خود استفاده می کنند، اما با استفاده از این روش می توان استفاده و سود بیشتری از شبکه های اجتماعی به دست بیاورید.استفاده ا این روش ها باعث میشود که کاربران سایت به شما اعتماد کنند و این امر،مهمترین اصول اولیه در تمامی کسب و کار اینترنتی و تجارت های آنلاین می باشد.
با سپاس از همراهی شما
رهام وب

مقالات مشابه

کارشناس فروش