1. » »
  2. » سئو چیست و چه اهمیتی دارد؟

سئو چیست و چه اهمیتی دارد؟

 

 

 

بهترین توضیح در مورد سئو یا بهینه سازی موتور جستجو این است که مردم بتوانند به راحتی وب سایت شما در اینترنت پیدا کنند . اولین راهی که هر شخص برای پیدا کردن یک وب سایت یا محصول انتخاب میکنه جستجو کردن (یا به قول معروف سرچ کردن) در گوگل هست . پس در بیانی ساده تر سئو در واقع راحت پیدا شدن در گوگل است و مهمترین بخش این موضوع بالاتر بودن لینک وب سایت شما نسبت به رقبای شماست.

تصور کنید شخصی به دنبال محصول (یا خدمات) شما در اینترنت جستجو میکند و اولین لینکی که در گوگل پیدا میکند وب سایت شماست که کاملا اعتبار مجموعه شما را نشان میدهد. این جایگاه در گوگل به مراتب حتی از داشتن یک دفتر شیک در بهترین نقطه شهر نیز بالاتر است . چراکه وب سایت به صورت 24 ساعته در تمامی ایام سال در اختیار مشتریان است اما هیچ دفتر کاری به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل فعالیت نمیکند .

پس این شعبه از کسب و کارتان حتی زمانی که شما در حال استراحت هستید در حال تبلیغ و جذب مشتری برای شماست. در نتیجه سئو یکی از مهمترین راههای بازاریابی اینترنتی است . البته لازم به ذکر است برای داشتن سئو قوی نیاز به یک وب سایت که استاندارد های سئو در آن رعایت شده باشد دارید. یکی از نکاتی که در مورد سئو بهتر است بدانید زمانبر بودن این پروسه است . پس نیاز به کمی صبر و تامل دارد . اما به عقیده بنده اگر میخواهید جایگاه خود را در گوگل به رقبا ندهید هر چه زودتر دست با کار شوید.


مقالات مشابه

کارشناس فروش