1. » »
  2. » بهبود سئو سایت

بهبود سئو سایت

بهبود سئو وب سایت نیازمند نظارت مداوم بر تاکتیک های مختلف سئو است. یکی از راه های ارتقا سئو سایت برطرف کردن ارور های 404 وب سایت است. یکی از دلایل مهم ایجاد خطای 404 مشکلاتی است که در به روز رسانی وب سایت ها ایجاد میشود. هنگامی که شما میخواهید به وب سایت خود پلاگینی را از طریق نرم افزارهای ftp اضافه کند این فایل ها ممکن است به درستی بارگذاری نشوند و به سایت شما اسیب وارد کنند. گوگل نیز از داشتن خطاهای 404  مصون نیست. بنابراین دو وب سایت با کیفیت محتوا مشابه، سایتی میتواند از گوگل رتبه بهتری بگیرد که ارور های 404 کمتری داشته باشد.

seo

 

برطرف نموندن لینک های شکسته در طراحی سایت

یکی از راه های بهبود سئو سایت استفاده از ابزار گوگل وب مستر است. در این ابزار ثبت نام کرده و در دستور Crawl > Crawl Errorsرفته و خطاهای 404 را بیابید. در قسمت url errors وجود کد 404 و یا not found  را بررسی کنید . در صورت وجود برای بهبود سئو سایت این خطاها را برطرف کنید. اگر در سایت شما خطای 404 وجود داشت بر روی آدرس کلیک کنید. سپس در تب Linked From صفحه ای که این لینک شکسته در آن قرار دارد را بیابید.
ایندکس شدن صفحات بی کیفیت گوگل
ما هرچه تلاش کنیم باز هم در وب سایت خود ممکن است صفحاتی داشته باشیم که از نظر گوگل و کاربران جذاب نیستند و از رتبه ی پایین تری برخوردارند. برای برطرف کردن مشکل می توان از جستجوی گوگل کمک گرفت در گوگل دستور site:sitename.com (بجای Sitename آدرس سایت خود را وارد کنید) را درج کنید. این دستور لیست صفحات ایندکس شده سایت را به شما نشان می دهد. در این حالت شما میتوانید صفحات بی کیفیت خود را از حالت ایندکس شدن توسط گوگل خارج کنید.


خطاهای کاربری سایت، در موبایل را بررسی کنید

سایت هایی که در موبایل به خوبی به نمایش در نیایند رتبه خوبی در گوگل نخواهند گرفت. توجه داشته باشید که سایت شما باید از نظر گوگل ریسپانسیو باشد و اگر شما به گوگل امکان مشاهده فایل CSS را نداده باشید سایت شما ریسپانسیو در نظر گرفته نخواهد شد. برای بررسی صحت عملکرد سایت در موبایل در کنسول جستجوی گوگل دستور Search Traffic > Mobile Usability را اجرا کنید. گوگل ابزار دیگری نیز برای تست کاربری سایت در موبایل دارد که در آدرس Google mobile friendly test قابل دسترس است.
 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد خدمات ، تعرفه ها و قیمت های رهام وب همین حالا با ما تماس بگیرید

021 - 88652508

مقالات مشابه

کارشناس فروش