1. » »
  2. » ویژگی های یک سئو کار خوب و حرفه ای چیست؟

ویژگی های یک سئو کار خوب و حرفه ای چیست؟

 

نحوه تشخیص یک سئوکار خوب چیست؟

  • برای تبدیل شدن به یک سئوکار خوب و حرفه ای چه مسیری را طی کنیم؟
  • درآمد یک سئوکار خوب چقدر است؟
ما در این مقاله به تمامی سوالات شما کاربران عزیز پاسخ خواهیم داد.شرکت رهام وب با در اختیار داشتن سئوکاران متخصص و با تجربه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.
 

نحوه تشخیص یک سئوکار حرفه ای و مقدمه ای بر آن:

نحوه تشخیص یک سئوکار حرفه ای و خوب برای خیلی از افراد این روزها سئوال شده؛چه مشتریانی که می خواهند کار خود را به یک سئوکار لایق بسپرند و چه افرادی که می خواهند  به یک سئوکار حرفه ای تبدل شوند اما نمی دانند چه ویژگی هایی باید پیدا کنند و چه مسیرو الگویی را طی کنند؟
قبل از اینکه این مقاله را بخوانید به شما پیشنهاد می کنم مقاله سئو چیست؟ را بخوانید.

 

seo


ویژگی های یک سئو کار حرفه ای و خوب:
1-بسیار دقیق به بررسی کلمات کلیدی شما با بررسی رقبا می پردازد
2-به شما قول یک ماهه  آمدن به صفحه اول گوگل را نمی دهد چون فرایند بالا آوردن سایت در گوگل یک فرایند زمان بر است.اگر چنین قولی داد سئوی کلاه سیاه می خواهد برای شما انجام دهد
 به شما پیشنهاد می کنم مقاله سئو کلاه سیاه چیست؟ را بخوانید.
3-بر تمامی ابزار های سئو تسلط دارد و برای حل مشکلات سئو راه حل های حرفه ای و تخصصی دارد.
4-بسیار به روز است و الگوریتم های روز گوگل را به خوبی می داند و برروی سایت شما پیاده می کند.
5-برای سایت شما دلسوزانه زمان می گذارد و خیلی ریزبینانه سایت را رصد میکند.
6-با اینکه اکثر سئوکارها،کار محتوا نویسی را انجام نمیدهند؛اما یک سئوکار خوب باید بر نوشتن محتوای سئو بیس مسلط باشد.و بتواند محتوا نویس را راهنمایی کند و محتوای سایت شما را بررسی و ادیت کند.

 

 

seo


 


 

7-سئوکار متخصص و حرفه ای به ابزارهایی که رفتار کاربران را بررسی میکند تسلط دارند چون صرفا هدایت کاربر به سایت مهم نیست و این کاربران باید به مشتری تبدیل شوند و از خدمات سایت شما استفاده کنند و این میسر نیس مگر با بررسی رفتار آنها در ورودشان به سایت با استفاده از ابزار هایی مانند گوگل انالیتیکس(google analytics) .
8-تمام کارهای سئو بیس سایت شما را انجام می دهد و هیچ ایرادی در سایت شما از نظر سئو بیس بودن باقی نمی ماند.ویژگی های مانند داشتن هدینگ(h1,h2,h3,…)،تایتل و دیسکریپشن(title & description)،متن جایگزین برای تصاویر(alt)،تایتل برای لینک(link title)و ویژگی های دیگه ای مثل بهینه بودن سرعت سایت،کم حجم کردن فایل های سی اس اس و جی اس(minify css&js)و موارد بسیار دیگری که در مقالات دیگر سایت رهام وب بصورت مفصل به آن پرداخته شده است.
به شما پیشنهاد می کنم مقاله ویژگی های مهم سئو چیست؟ را بخوانید.
9-یک سئوکار خوب شما را برای هزینه کردن در راههای تبلیغاتی به خوبی راهنمایی می کند مثلا استفاده از رپورتاژ،بک لینک کار کردن روی شبکه های اجتماعی(social media) مانند فیسبوک اینستاگرام و توییتر که برای گوگل اهمیت ویژه ای دارند.
10-سئوکار حرفه ای باید باعث شود ترافیک سایت شما بالا رود و کاربران و در انتها مشتریان زیادی برای خدمات یا محصولات شما فراهم بشوند
این 10 ویژگی ویژگی های مهم یک سئوکار خوب و حرفه ای و متخصص است. ویژگی های زیاد دیگر نیز وجود دارند که برای مشاوره با مشاوران سئو شرکت رهام می توانید با ما تماس بگیرید

سئوکار خوب و حرفه ای چقدر درآمد دارد؟

میزان درآمد سئو کار به عوامل زیادی بستگی دارد یکی از این عوامل همان ویژگی هایی است که برای شما در بالا توضیح داده شد.یکی دیگر از عوامل میزان تجربه کاری و نمونه کارهای موفق است ومیزان تعهد کاری کارشناس سئو می باشد.و یکی دیگر از مهم ترین عوامل پرزنت خود فرد سئو کار می باشد.این عامل فقط مختص کارشناسان سئو نیست و در تمام زمینه های کاری یک عامل مهم برای مشخص شدن میزان دستمزد سئوکار است.اینکه کارشناس به چه اندازه بتواند خودش را خوب معرفی کند و چه تعداد مشتری راضی برای خود نگه دارد.
 
   

جهت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد خدمات ، تعرفه ها و قیمت های رهام وب همین حالا با ما تماس بگیرید

021 - 88652508

مقالات مشابه

کارشناس فروش