1. » »
  2. » چگونه بفهمیم چند دستگاه به اکانت تلگرام ما متصل هستند

چگونه بفهمیم چند دستگاه به اکانت تلگرام ما متصل هستند

اکانت تلگرام

چگونه متوجه شویم که تلگرام ما روی چند گوشی باز است؟


پیام رسان تلگرام بخشی از زندگی بسیاری افراد شده است. این اپلیکیشن طوری جای خود را در بین کاربران باز کرده است که اکنون به صورت روزانه میلیون‌ها نفر تنها در ایران از این برنامه برای ارسال و دریافت پیام‌ها و فایل‌های خود استفاده می نمایند.

در ایران تلگرام بیش از 20 میلیون کاربر دارد. این معنی می باشد که بیشتر کسانی که از پیام‌رسان‌های اینترنتی استفاده می‌کنند به احتمال زیاد تلگرام هم دارند. به همین دلیل موضوع جالبی را برای هکرها فراهم میکند تا سرگرم شوند. همانطور که میدانید هر چند وقت یکبار هم خبری از هک شدن این پیام‌رسان در خبرگذاری‌ها منتشر می‌شود که البته تلگرام زیر بار این خبر نمی‌رود و این اتفاق را به بی احتیاطی مردم و ضعف امنیتی اوپراتورهای موبایل نسبت می دهد.



تلگرام برنامه ای است که این قابلیت را به کاربران می دهد که بصورت همزهمان روی چندین دستگاه آنلاین باشند به همان اندازه که این قابلیت کاربردی می باشد، معایبی نیز دارد. این مسئله امنیت و حریم شخصی شما را به خطر می اندازد

در این مقاله روش‌ قطع دسترسی سایرین از تلگرام شخصی شما و نحوه بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام که می‌تواند در حفاظت اطلاعات شخصی تان بسیار سودمند باشد را، آموزش می دهیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مراحل بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام در گوشی های ios:

  • ابتدا واردSettingتلگرام شده و گزینهPrivacy and securityرا انتخاب می کنیم.
  • مطابق تصویر گزینه Active Sessions را انتخاب کنید.
  • در این قسمت تمام دستگاه های متصل شده به اکانت تلگرام شما را نمایش می دهد.

بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام در گوشی های ios

 


 مراحل بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام در گوشی های اندروید:

  • ابتدا وارد قسمت Setting هPrivacy and security را انتخاب می کنید.
  • مطابق تصویر گزینه Active Sessions را انتخاب کنید.
  • در این قسمت تمام دستگاه های متصل شده به اکانت تلگرام شما را نمایش می دهد.

بررسی لیست دستگاه های متصل به اکانت تلگرام در گوشی های اندروید



Current Sessionبیانگر دستگاهی است که در دست دارید و در قسمت پایین، تمام دستگاه‌ های دیگر لیست شده است. اگر دستگاهی در لیست وجود دارد که آن را نمی‌شناسید حتما آن را از لیست حذف کنید.

برای حذف کردن هر اکانتی که نمی شناسید کافی است تا روی نام آن دستگاه را لمس کنید سپس از شما یک سوال پرسیده می‌شود که گزینه‌ای را انتخاب کنید تا فقط دستگاه‌‌هایی اینجا باشد که مورد اعتماد و تایید شما است.

وهمچنین با لمس کردن نوشته قرمز رنگ terminate all other sessionsدسترسی تمامی دستگاه ها غیر از گوشی خود را به اکانت تلگرام خود را قطع نمایید.
 
برای اطلاع از اخبار و مطالب مفید بیشتر به وب سایت رسمی خبری هات نیوز مراجعه کنید. 


مقالات مشابه

کارشناس فروش