1. »
  2. » تبلیغات رایگان در اینترنت

تبلیغات رایگان در اینترنت

یکی از روشهای مهم بازاریابی الکترونیکی، تبلیغات الکترونیکی است. در این مقاله سعی شده است 10 نکته مهم تبلیغات در اینترنت که اهمیت زیادی دارند را برای شما بازگو کنیم.


1) با یک سایت اینترنتی دیگر که مشترکان قابل ملاحظه دارد، آگهی تان را به اشترا بگذارید و حتما در آگهی خود وعده بدهید که به مشترکان تازه یک هدیه «رایگان» اعطا خواهید کرد. این هدیه رایگان می تواند یک کتاب الکترونیکی  باشد. مشترکان را به صفحه ویژه ای بفرستید که بتوانند این هدیه را  داون لود کنند. در آن صفحه نیز به تبلیغ    محصولات خود بپردازید. فقط کافی است بنشینید و شاهد سیل مراجعه کنندگان باشید.

2) یک راه خوب برای تبلیغات ببدون هزینه در اینترنت این است که اگر مجله اینترنتی منتشر می کنید، در هر شماره جدید به خوانندگان تان در قبال ارائه سه یا پنج آدرس ایمیل دوستان و بستگان شان، هدیه دهید . 

3) در سایت خود یک گزینه اشتراک در خبر نامه  بگذاریدو از بازدیدکنندگان بخواهید آدرس ایمیل شان را آنجا بنویسند توضیح دهید که آدرس های ایمیل را در کمال رازداری حفظ خواهید کرد و به مشترکان جدید هدیه ای «رایگان» دهید. 

 
4) در چند  تالار گفت و گو   مشترک شوید و سوالاتی مطرح سازید و به سایر پرسش ها پاسخ دهید و یادتان باشد از وب سایت خود تعریف کنید.

5) تمامی گروه های مختلف telegram, gmail و instagram مورد علاقه تان را بکاوید و به نوشتن سوال و جواب بپردازید و حتما ادرس وب سایت  خود را پیوست کنید. راه بهتر این است که مقاله جالب توجهی  را بنویسید و به مجله ای اینترنتی بفرستید که پایگاه مشترکان گسترده ای دارد. خیلی زود معروف خواهید شد...

6) یک راه دیگر  برای تبلیغات ببدون هزینه در اینترنت این است که  در سرویس های خبری ذیل انتشار نشریه یا سایت اینترنتی خود را اعلام نمایید. برخی از آنها کاتالوگ های قابل جستجو و بازدیدکنندگان زیادی دارند و شیوه مطمئنی برای یافتن مشترکان جدید هستند:
Infobot
E-Zine-John Labovits
Ezine News
Newsletter Access
Escribe
List of Lists
List of Publicly Mailing List 
 
7) برای سردبیر یا «وب مستر» سایتی دیگر، یادداشت مثبتی بنویسید. آنها آن را می پسندند و شاید اظهارنظر شما را در نشریه خود بگنجانند. همچنین باید کلیه فایل هایی که در اینتر نت شیر میکنید را امضا کنید!
 
8) نشریه و خبرنامه   اینترنتی خود را به همه جستجوگرهای بزرگ بدهید. عنوان  را قبل از نام   بگذارید وگرنه آدرس شما نادیده گرفته خواهد شد. 

9) دروب سایت تان ، یک صفحه پیوندهای (Links) متقابل بگذارید و با سایت هایی که وجه مشترک دارند، به مبادله پیوند بپردازید. برای مدیر سایت نامه   بنویسید و از وی تقاضای یک پیوند متقابل کنید.

10) در وب سایت   خود یک مسابقه برگزار کنید و به مشترکی که بیشترین تعداد آدرس ایمیل دوستانش را جهت اشتراک  ارسال می کند، یک سی دی یا کتاب بدهید. زمان مسابقه را محدود سازید، تا بازدیدکنندگان عجله کنند.
 راه های دیگری هم  برای تبلیغات ببدون هزینه در اینترنت وجود دارد اما موارد بالا بهترین رش ها هستند 

مقالات مشابه

کارشناس فروش