1. »
  2. » برترین لپ تاپ های شناخته شده که بیشترین ظرفیت نگداری باتری را دارند :

برترین لپ تاپ های شناخته شده که بیشترین ظرفیت نگداری باتری را دارند :

طی جدیدترین بررسی ها روی باتری های لپ تاپ،براساس تست‌های باتری گسترده‌ای که در آزمایشگاه‌های پیشرفته CNET انجام گرفت، 25 لپتاب برتر از نظر ظرفیت باتری دریکسال گذشته انتخاب شد ،که شامل:
 لپ تاپ‌های مکینتاش، ویندوزی، لپ تاب/تبلت ‌های ویندوزی و کروم‌بوک‌های برپایه سیستم‌عامل کروم می‌شود. (در این لیست از تبلت‌ های اندرویدی و iOS خبری نیست).
رتبه‌ی اول در این لیست با کمی تعجب به لپ تاپ Acer Chromebook R13 تعلق گرفته است.که لپ‌تاپی ارزان قیمت اما با ظرفیت باتری بالا و برپایه سیستم عامل کروم میباشد.
بهترین لپ‌تاپ در بخش ویندوز نیز متعلق به سرفیس بوک 2016 شرکت مایکروسافت است که از دو باتری مجزا، یکی در داخل صفحه نمایشگر تبلت و دیگری در داخل کیبرد بهره می‌برد.
مکبوک‌ های شرکت اپل همیشه به داشتن باتری‌های بادوام مشهور بوده‌اند، اگرچه مدل‌های پرو 2016 گاهی اوقات کمی از این قضیه مستثنا هستند.
 بهترین رنکینگ مکبوک‌ها متعلق به مکبوک پرو 13 اینچی بدون نوار لمسی است که رتبه سوم این رده‌بندی را به خود اختصاص داده است.
 
                
نحوه تست:
لپ تاپ‌ها جهت انجام و اجرای وظایف مختلف به کار گرفته می‌شوند، از اجرای ویدیو گرفته تا انجام کارهای اداری، وب‌گردی و بازی. اما این وظایف برای تست نه آسان و نه سخت به شمار می‌آیند. تست‌های تخصصی ظرفیت باتری که برای این لپ تاپ‌ها صورت گرفت شامل پخش ویدیو از طریق لپ تاپ به صورت مکرر و بدون توقف بود.
لازم به ذکر است که این امتیازات به عوامل دیگری از جمله رزولوشن صفحه، نوع پردازشگر نیز بستگی دارد که از فاکتورهای مهم در ظرفیت باتری محسوب می‌شوند. با توجه به این فاکتورها و با در نظر داشتن برنامه‌های مختلفی که کاربران اجرا می‌کنند، نباید انتظار دیدن  ظرفیت‌های ذکر شده در این جدول را برای لپ تاپ‌هایتان داشته باشید. اما حد معمول ظرفیت باتری تقریبا مشابه همین اعداد ذکر شده در این جدول خواهد بود.
جدول ظرفیت باتری 25 لپتاپ برتر در پایین نشان داده شده است. این لیست هم به طور مرتب به‌روزرسانی خواهد شد و در صورت یافتن لپتاپ‌هایی با ظرفیت بالاتر، آنها را به جدول زیر اضافه خواهیم کرد.
 
 
 


 با سپاس از همراهی شما
رهام وب

 
 
 

مقالات مشابه

کارشناس فروش