1. »
  2. » تازه های توییتر:

تازه های توییتر:

توییتر در تلاش است که بتواند حتی اگر کاربری گزارشی از کاربر خطاکننده ندهد، بتواند همه اکانت های پرخطر را راحتر شناسایی کند و از ادامه فعالیت این  اکانت جلوگیری کند.محدود کردن عملکرد برخی از پروفایل‌ها برای مدت مشخص(به طور مثال امکان مشاهده توییت‌های یک کاربر فقط توسط دنبال کنندگان وی) نیز از جمله این اقدامات جدید است. برای مثال ترتیبی صورت گرفته است که اکانتی که هیچ دنبال کننده‌ای ندارد و مدام توییت ارسال می‌کند و یا رفتاری از خود بروز می‌دهد که ناقض قوانین شبکه توییتر است، شناسایی شود و اقدامات لازم به منظور جلوگیری از ادامه فعالیت آن اعمال شود.


اکانت‌های پرخطر از طریق ابزارهای به‌خصوص و با توجه به الگوریتم‌های خاص، شناسایی می‌شوند و از آنجا که این ابزارها به تازگی مورد استفاده قرار گرفته‌اند، ممکن است در این زمینه اشتباهاتی نیز رخ دهد که توییتر اعلام کرده است، مجدانه درحال توسعه این قابلیت‌ها و برطرف سازی مشکلات موجود است.
کاربران توییتر از این پس میتوانند،کاربرانیرا که بدون ادرس ایمیل تایید شده ویا شماره تلفن هستند،و کاربرانی را که فاقد عکس هستند(که بصورت تصویر یک تخم مرغ نشان داده میشوند) بلاک کنند.
یکی دیگر از امکاناتی که اضافه شده است، قابلیت حذف و بی صدا کردن مکالمه‌ها و یا توییت‌هایی که در آن از کلمات به‌خصوصی استفاده می‌شود.
بدیهی است که این امکانات و قابلیت های جدید نمیتواند از تمام آزار و اذیت های جلوگیری کند.اما توییتر در تلاش است تا استفاده از ابزار و الگوریتم‌های شناسایی خود، تجربه امن‌تر و رضایت بخش تری را برای کاربران خود فراهم آورد.
با تشکر از همراهی شما
رهام وب
 

مقالات مشابه

کارشناس فروش