1. » »
  2. » محتوای همیشه سبز

محتوای همیشه سبز

نگاهی داشته باشیم به مطالب موفق پیشین خود
برگردید به گذشته و پست های سال های گذشته وب سایت خود را مرور کنید،قطعاً پست هایی را خواهید دید برای یک بازه زمانی مشخص پربازدید بوده اند.سعی در بروزرسانی مجدد این مطالب نمایید. برای تولید محتوای همیشه سبز، گوگل آنالیتیکز یا سایر نرم افزارها و برنامه هایی که شما برای آنالیز انتخاب می کنید، بهترین همراه شما هستند.با مروری بر روی مقالات گذشته خود، مقالاتی که بیشترین بازدید ا را داشته اند بروزرسانی کنید.

محتوا همیشه سبز


 
محتوای سایت را با محصولات یا خدمات خود هماهنگ کنید (محتوای معاصر)
زمانی که محتوایی با موضوعاتی مانند"چگونه محتوای همیشه سبز بنویسیم؟” تولید می کنید در حال تولید یک محتوای ماندگار هستید. اما زمانی که دارید درباره ی تکنولوژی یک تلفن همراه محتوا تولید می کنید،این احتمال وجود دارد که چند وقت دیگر هیچ اهمیتی نداشته باشد.محتوای سبز،محتوایی است معاصر و ماندگار که همیشه ارزش خواندن را دارد.
محتوای سایت را با محصولات یا خدمات خود هماهنگ کنید
ماهیت محصولات و یا خدماتی که شما ارائه می دهید به عنوان یکی از چالش های مرتبط با تولید محتوای همیشه سبزدر نظر گرفته میشود. به عنوان مثال برای یک شرکت طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن، محتوایی با موضوع " محتوای همیشه سبز" می تواند یک محتوای همیشه سبز باشد و از طرف دیگر محتوایی است که با خدمات و محصولات این شرکت نیز همخوانی دارد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد خدمات ، تعرفه ها و قیمت های رهام وب همین حالا با ما تماس بگیرید

021 - 88652508

چگونه محتوای همیشه سبز بسازیم

برای ایجاد یک محتوای همیشه سبز چند توصیه مهم و قابل توجه بیان خواهیم:
1- مشکلات متداول مشتری های خود را شناسایی کنید
یک ایده بسیار عالی برای ایجاد محتوای همیشه سبز این است، به این دلیل که به حل مشکلات رایج مخاطبان وبسایت شما تمرکز دارد. این ایده علاوه بر آسان تر کردن فرآیند تولید محتوا، کاربران را نیز به بازدید از صفحات دیگر وبسایت ترغیب می کند.
2- واژه نامه
به عنوان یک متخصص در زمینه ی کاریتان شما روی بسیاری از کلمات و اصطلاح های حوزه خودمشرف هستید، این در حالی است که مخاطبان شما در سطح شما اطلاعات ندارند. برای اینکه مخاطبان خود را با خودتان هم سطح کنید از فهرست واژگان یا واژه نامه استفاده نمایید. این کار باعث می شود که مخاطب حرف شما را بفهمد و بهتر با مقاله ی شما ارتباط برقرار کند.
3- مطرح کردن مسائل خاص و جزئی
واهمه ای نداشته باشید از اینکه وارد مسائل ریز و جزئی شوید. در محتواهای همیشه سبز محبوبیت محتوا مهم نیست بلکه فراهم آوردن ترافیک مناسب در طول زمان است که اهمیت دارد. پس موضوع و مسئله ای خاص و جزئی که همواره عده ای به دنبال آن هستند، حتما مفید واقع می شود.

محتوا همیشه سبز


4- محتواهای طولانی
برخی معتقدند که اینترنت دامنه توجه مردم را کم کرده است اما چنین چیزی صحت ندارد. محتوای طولانی تر، جامع تر بوده و اطلاعات بیشتری را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. مطالبی که بین 500 تا 800 کلمه دارند، کمترین احتمال موفقیت را دارند زیرا نه آنقدر کوتاهند که به سرعت قابل درک باشند و نه آنقدر طولانی هستند که وارد عمق موضوع شده باشند.
5-محتوای بهره وری
بسیاری از محتواهای تولید شده درباره ی افزایش بهره وری و کارایی را می توان با هم مرتبط دانست. موضوع بهره وری و کارایی برای بسیاری از افراد جذاب است. چه کسی از افزایش بهره وری بدش می آید؟ محتوای بهره وری به شما اجازه می دهد قایق خود را به هر جهتی که می خواهید هدایت کنید. شما می توانید مطالبی را با موضوعاتی درباره ی اینکه چگونه کاری را در زمان کمتر یا کارهای بیشتری را در زمان معین انجام دهید، تولید نمایید. تجربه نشان داده است که این نوع مقالات بازخورد خوبی از طرف مخاطبان در بر خواهد داشت.
6- ابزار و آمار
اگر مجموعه ای از ابزارها و آمار و مطالبی که برای کاربران مهم هستند را جمع آوری نموده و یک منبع مفید و کابردی را ایجاد کنید؛ کاربران در هنگام احساس نیاز به وبسایت شما باز خواهند گشت. 
در آخر این که برای ایجاد یک محتوای همیشه سبز، دنبال یک فرمول جادویی نباشید و افق دید گسترده تری داشته باشید محتوای همیشه سبز فضای مناسبی برای ایجاد لینک داخلی و افزایش ترافیک سایتتان است. محتوای همیشه سبز شما را به عنوان یک متخصص نشان می دهد و همین نیز باعث افزایش ترافیک سایتتان می شود و تاثیر بسزایی در سئو سایت دارد.
با تشکر از همراهی شما
رهام وب

مقالات مشابه

کارشناس فروش