1. » »
  2. » ارسال دکمه شیشه ای در کانال تلگرام

ارسال دکمه شیشه ای در کانال تلگرام

ربات تلگرام و API معرفی شده برای آن امکانات منحصر بفردی در اختیار کاربران و مدیران گروه ها و کانال ها قرار میدهد. یکی از این امکانات Inline Keyboards یا به اصطلاح دکمه شیشه ای است. دکمه های شیشه ای آخرین نسل کیبوردهای شخصی سازی شده در تلگرام هستند که به سرعت در حال فراگیر شدن می باشند.
این قابلیت بطور کلی کاربردهای متنوع و جالبی مانند ارسال دکمه با اکشن دلخواه، ارسال لینک و ارسال دکمه تبدیل به inline را دارد ولی در کانال ها شما تنها مجاز به استفاده از نسخه ارسال لینک می باشید.
ارسال دکمه شیشه ای در کانال تلگرام
 برای استفاده از این ابزار مراحل زیر را طی کنید: ابتدا یک ربات تلگرام برای خود ساخته و Token را از botfather دریافت کنید. برای این کار به مقاله آموزش ساخت ربات تلگرام مراجعه نمایید. یک کانال تلگرام برای خود بسازید و یا اگر از قبل کانال داشته اید ربات خود را بعنوان یکی از مدیران این کانال معرفی نمایید. اطلاعات دریافتی برای Token و ID کانال را در فیلدها مربوطه وارد کنید. متن پیام مورد نظر خود را تایپ کنید. متن دکمه و لینک دکمه (حتما باید با http:// آغاز شود) را وارد نمایید. آدرس اینترنتی تصویر مورد نظر خود را وارد کنید، دقت کنید که متن همراه با عکس کمتر از 400 کاراکتر باشد. (اگر خالی باشد پیام متنی ارسال میشود) بر روی دکمه ارسال کلیک نمایید.
با سپاس از همراهی شما
رهام وب

مقالات مشابه

کارشناس فروش