1. » »
  2. » ربات های پرکاربرد تلگرام که از آنها بی خبر بودید

ربات های پرکاربرد تلگرام که از آنها بی خبر بودید

 

ربات تلگرام

تلگرام یکی از پیام رسان های پرطرفدار در ایران است، این پیام رسان دارای امکانات زیادی است که موجب تمایز این پیام رسان از سایر پیام رسان های موجود جهان شده است. یکی از این امکانات تلگرام که طرفداران زیادی دارد ربات های تلگرام است، این ربات های دارای کاربرد گسترده ی برای صاحبان کانال ها، گروه ها و حتی کاربران عادی است. ما در ادامه چند ربات پرکاربرد را به شما معرفی می کنیم.

معرفی 5 ربات تلگرامی پر کاربرد

در این قسمت برای شما پرکاربردترین ربات های که در تلگرام وجود دارند را نام می بریم و سپس به شما نحوه استفاده از آن ها را به صورت تصویری آموزش می دهیم. 

ربات You Tube Downloader (دانلود ویدیو از یوتیوب)

این ربات برای آن دسته از افرادی خوب است که همیشه در برنامه یوتیوب هستند و علاقمند به دانلود ویدیو های متفاوت دارند. این ربات قابلیت دانلود از برنامه یوتیوب را برای کاربران تلگرام فراهم می کند و فقط کافی است که شما @utubebot را در تلگرام خود جستجو کنید شما وارد صفحه این ربات می گردید. سپس مراحل زیر برای دانلود فیلم از یوتیوب باید طی کنید:
  • در ابتدا با زدن کلمه Start  ربات را فعال می کنید.
  • در مرحله بعد شما باید زبان خود را انتخاب کنید.
  • در مرحله سوم شما باید لینک فیلمی که از یوتیوب قصد دانلود آن را دارید وارد کنید.
  • در مرحله بعد ربات از شما می پرسد که آیا ویدیو را به صورت صوتی یا تصویری دانلود کند.
  • در مرحله انتهای نیز ربات از شما می پرسد  که ویدیو را به صورت فایل یا لینک برای شما قرار دهد. اگر لینک بدهد شما می توانید با کلیک کردن روی لینک فایل را دانلود کنید.


ربات Like Bot (گرفتن بازخورد کاربران)

یک ربات که برای مدیران گروه و کانال های بسیار کاربردی ، ربات Like Bot است. این ربات برای مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که صاحب کانال یا گروه بخواهد در مورد یک پست بازخورد های کاربران را بداند مثلا در مورد اینکه آیا این فیلم یک فیلم خوب است یا خیر؟ کاربران با لایک و دیسلایک می توانند نظرات خود را ارائه بدهند. مراحل کار با این ربات به شرح زیر است:
  • شما با جستجو @likebot در صفحه کاربری خود وارد ربات می شوید.
  • در مرحله دوم پستی که قصد دارید در مورد آن نظر خواهی کنید که می تواند به صورت متن، ویدیو یا حتی استیکر باشد را برای ربات ارسال می کنید.
  • ربات سپس از شما می خواهد ایموجی مورد نظر خود را انتخاب نمائید.
  • در مرحله اخر یک پیش نمایش از پست برای شما نمایان می گردد که در صورت تائید می توانید گزینه Publish  را انتخاب کنید تا پست شما در کانال یا گروه مربوطه ظاهر شود.

ربات  Vote Bot (نظرسنجی از کاربران)

ربات دیگری که بسیار مورد استفاده مدیران گروه ها و کانال ها، ربات  Vote Bot است. کاربرد این ربات برای نظر سنجی در کانال ها و گروه ها است، کار با این ربات آسان و ساده است به همین علت این ربات یکی از کاربردی ترین ربات ها است. ما نحوه کار با این ربات را در ادامه برای شما توضیح می دهیم:
  • ابتدا عبارت @votebot را در تلگرام جستجو می کنید تا ربات مورد نظر پیدا شود.
  • در مرحله دوم گزینه Start را انتخاب می کنید تا ربات فعال شود.
  • سپس ربات از شما می خواهد که سوال خود را تعیین کنید، که شما سوال مورد نظر خود را تایپ و ارسال نمائید.
  • در مرحله بعد ربات از شما می خواهد که گزینه های مورد نظر خود را برای پاسخ به نظر سنجی را تعیین کنید. شما می توانید هر چند تا گزینه برای پاسخ انتخاب کنید و فقط کافی است بعد از انتخاب هر گزینه آن را ارسال و سپس گزینه بعد را تایپ و ارسال کنید. و هر موقع که تمام گزینه ها را تایپ کردید فقط کافیست گزینه done  را انتخاب کنید. در این مرحله برای شما یک پیش نمایش از نظر سنجی نمایان می شود.
  • در مرحله آخر اگر نظر سنجی مورد تائید شما واقع ش فقط کافی است که گزینه Publish poll را انتخاب نمائید و در انتها گروه، چت یا کانال مورد نظر خود را برای نظر سنجی تعیین کنید.

ربات نظرسنجی

ربات Harfe man Bot

این ربات نیز یکی دیگر از ربات های پر کاربرد بین کاربران پیام رسان تلگرام است. کاربران می توانند با استفاد از ربات از دوستان خود بخواهید به شکل ناشناس در تلگرام و اینستاگرام نظرات خود را به شما بگویند. مراحل انجام این ربات به شکل زیر است:
  • در مرحله اول @harfemanbot را جستجو کنید و وارد صفحه ربات می شوید.
  •  در مرحله بعد با انتخاب گزینه شروع ربات فعال می شود.
  • در مرحله سوم شما باید " لینک من برای دریافت پیام ناشناس " را فعال کنید. برای شما یک پیام می اید که می توانید آن را برای دوستان خود ارسال کنید تا آن ها به شکل ناشناس نظرات خود را در مورد شما بیان کنند.

ربات پیام ناشناس


ربات Store Bot

شما با استفاده از این ربات می توانید به تمام ربات های تلگرام دسترسی پیدا کنید و این ربات از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. شما می توانید تمام ربات های بالا را از طریق این ربات پیدا کنید و وارد صفحه ربات بشوید.

ربات یاب تلگرام

 

اگر ربات تلگرامی کاربردی دیگری را می‌شناسید نام آن را برای ما ارسال بفرمایید تا دیگران هم بتوانند از فواید و کاربردهای آن استفاده کنند. ممنون که مطالب مارو دنبال می‌فرمایید

مقالات مشابه

کارشناس فروش