1. » »
  2. » مقایسه طراحی سایت اختصاصی و استفاده از قالب آماده وب سایت

مقایسه طراحی سایت اختصاصی و استفاده از قالب آماده وب سایت

در صورتی که تمایل به استفاده از این قالب ها داشته باشید میتوانید با ارجاع درخواست خود به تیم فروش رهام وب از نمونه قالب های آماده طرح مورد نظر را انتخاب کنید.پس از انتخاب قالب ، طراح وب سایت قالب مورد نظر را پیاده سازی کرده و پس از آن مطالب مورد نظر را در وب سایت بارگذاری می نماید و بعداز آن اقدام به درج اطلاعات میکنند. به منظور سهولت در نحوه کار کردن با وب سایت نیاز به آموزش کوتاهی است که از سمت تیم فنی رهام وب انجام میشود.

 
طراحی سایت اختصاصی معمولا طی چند مرحله انجام میشود:
1 – مشاوره کارفرما توسط کارشناسان مجرب:در این روش،معمولا طی یک مراجعه حضوری وب سایت مطابق با نیازمندهای کارفرما و سلیقه ایشان پیاده سازی می شود. قبل از هر موردی کارفرما می بایست ایده های مدنظر و نیازهای خود را در قالب RFPP به شرکت طراحی وب سایت اعلام نماید تا از سمت تیم فنی برآورد هزینه و زمان انجام گردد.با در نظر گرفتن سلیقه و نوع کسب و کار رنگ پایه ای برای طرح مد نظر گرفته میشود و با هماهنگی و تاییده ی کارفرما مراحل بعدی انجام میشود.
2- پیاده سازی نظرات کارفرما و اعمال ویرایش: در این مرحله هیچگونه محدودیتی در تعداد ویرایش های کارفرما وجود ندارد ، و انجام ویرایش از طرف طراح وب سایت تا زمانی پیش می رود که قالب وب سایت مورد تایید کارفرما باشد.احتمال این نیز وجود دارد که نیاز به طراحی قالب جدید وب سایت باشد که طراح وب سایت قالب جدید را ارائه می نماید. پس از تایید قالب کلی وب سایت عملیات پیاده سازی قالب بر روی سیستم مدیریت محتوا انجام می گردد که در این مرحله ممکن است از یکی از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا، وردپرس و دروپال و … و یا سیستم مدیریت محتوای اختصاصی نوشته شده ویژه پروژه استفاده گردد.
3- بارگذاری سایت روی هاست با دامنه مورد نظر و گذاشتن اطلاعات در وب سایت بعد از اینکه قالب و گرافیک طراحی انجام شد ، اطلاعات روی وب سایت قرار میگیرد.حال زمان آن است که وب سایت مورد نظر روی دامنه شما و هاست خریداری شده آپلود گردد و کاربران از هر گوشه ای از جهان قادر به مشاهده و استفاده از وب سایت می باشند.

طراحی سایت

 
مقایسه طراحی قالب آماده و وب سایت سایت اختصاصی :
مطلبی که قابل بیان است ، سرعت انجام کار و هزینه در قالب آماده بیشتر است. اما معایبی هم دارد معمولا قالبهای آماده شامل کدهایی هستند که باعث میشوند سئو ( seo) سایت مادر بالا برود و شما از این کدها به عنوان یک کاربر معمولی آگاهی ندارید و هر چه خودتان کار میکنید نفعش به سایت مادر میرسد چون لینکهای مخفی در بین کدهای شما قرار داده است واین امکان وجود دارد که چندین کاربر از یک قالب آماده استفاده کرده باشند و شکل و ظاهر سایت شما برای دیگر کاربران تکراری شود و همچنین هرگز قالبی نخواهید داشت که دقیق مطابق سلیقه و خواستیان باشد و باید به هر قالبی رضایت دهید.
پیشنهاد ما برای معرفی کسب و کارتان و شناخته شدن در سطح کشور و جهان از قالب  وب سایت های اختصاصی شرکت رهام وب استفاده کنید و متمایز بودن را با طراحی سایت حرفه ای احساس کنید.
با سپاس از همراهی شما
رهام وب

جهت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد خدمات ، تعرفه ها و قیمت های رهام وب همین حالا با ما تماس بگیرید

021 - 88652508

مقالات مشابه

کارشناس فروش