1. » »
  2. » سئو سایت

سئو سایت



 مهم‌ترين قانون براي پيشرفت يک سايت بهينه سازي سايت مي‌باشد. امروزه SEO یک استراتژی بازاریابی موثر و مهم است. به علت اثربخشی بهینه سازی سایت (SEO) از آن به عنوان یک استراتژی بازاریابی آنلاین نام می برند. در حالی که مزایای سئو وسیع است، که در این مطلب به مزیت سئو می پردازیم.

seo



افزایش ترافیک
بهینه سازی سایت باعث می شود تا سایت شما در موقعیت های بالای صفحات نتیجه موتورهای جستجوگر، نشان داه شود و اکثریت برداشت ها و کلیک ها را دریافت کند، بنابراین رتبه بندی در این موقعیت های بالا می تواند باعث افزایش ترافیک وب سایت شما شود. SEO همچنین بر روی ایجاد برچسب های عنوان های تبلیغاتی و مرتبط با کلمات کلیدی و متا Description، که در صفحات نتایج نشان داده می شود، تمرکز می کند. تعریف تگ های title، Keyword ، description برای هر صفحه در وب سایت در بهینه سازی باعث افزایش سرعت کلیک می شود، که همچنین ترافیک وب را افزایش می دهد.

اثربخشی هزینه
شما می توانید با داشتن یک سایت جستجوگرها یکی از استراتژی های بازاریابی مقرون به صرفه هستند زیرا کاربران را هدف قرار می دهد که می توانند از طریق جستجوگر ها به طور فعال محصولات و خدمات شما را به صورت آنلاین دنبال کنند.

 
افزایش قابلیت استفاده از سایت
 سایتی که برمبنای قوانین سئو طراحی شده باشد به موتور جستجوگرها، کمک می کند تا وب سایت شما را برای کاربران نیز مفید تر سازد. SEO شامل تغییر مجدد در معماری سایت و لینک ها می باشد که این تغییر منجر می شود تا صفحات وب را موتورهای جستجوگر آسان تر پیدا کنند. این نه تنها باعث راحتر شدن موتورهای جستجو برای خزیدن سایت شما و پیدا کردن صفحات می شود، بلکه کاربران را برای یافتن اطلاعات در وب سایت شما آسانتر کند.
هنگامی که کاربران در موتورهای جستجو ( مانند گوگل )به دنبال مطلبی به جستجو مشغولند، برای یافتن آن با درج کلمات مرتبط (Keywords) با آن موضوع در موتورهای جستجو شروع به کاوش می نمایند. اگر سایتی برمبنای قواعد رتبه بندی موتورهای جستجوگر طراحی شده باشد موتورهای جستجو صفحات وبی را که در آنها از کلمه یا کلمات مرتبط (کلمات کلیدی) استفاده شده لیست می کنند. بالاترین رتبه بر مبنای هر کلمه یا کلمات کلیدی بر مبنای قوائد و دستورالعملهای هر موتور جستجو طبقه بندی شده و به کاربران ارائه می دهند. به دلیل محبوبیت و امکانات متنوع موتور جستجوی گوگل (Google Search Engine)، آمار نشان می دهد که 65% از جستجوهای کاربران در این موتور انجام می شود و در نتیجه رتبه بندی در این موتور جستجو بسیار مهم است. گوگل قواعد رتبه بندی وب سایت ها را بصورت کلی اعلام می نماید تا صاحبان وب سایت ها با رعایت آنان به ارتقاء صفحات وب خود بپردازند.


 
آگاهی از برند
از آنجا که رتبه بندی موقعیت بالا منجر به برداشت های قابل توجهی از سمت کاربران می شود، قرارگیری وب سایت شما در این موقعیت های بالای صفحات نتایج موتور جستجوگرها  نه تنها به کاربران کمک می کند تا با نام تجاری شما آشنا شوند، بلکه اعتماد کسب و کار شما را نیز افزایش می دهد، زیرا شرکت های صفحه اول عموما منجر به جذب اعتماد کاربران می شوند. هرچه صفحات و محتوای شما بیشتر در موتورهای جستجو در رتبه های بالای قرار گیرند، شانس بیشتری برای کاربران برای مشاهده محتوای شما و ارتباط با نام تجاری شما وجود دارد.
 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد خدمات ، تعرفه ها و قیمت های رهام وب همین حالا با ما تماس بگیرید

021 - 88652508

مقالات مشابه

کارشناس فروش