1. » »
  2. » افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس


افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس


امروز در این مقاله میخوام آموزش افزایش حجم آپلود فایل در سیستم مدیریت محتوای وردپرس را آموزش بدم. مطمعنم تا الان برایتان پیش‌آمده که بعد از آپلود یک فایل در وردپرس یک اخطار به دلیل محدودیت حجم آپلود دریافت کرده باشید.
اینجور وقت‌ها باید فکر رهایی از این مصیبت بود و مقداری حجم آپلود فایل رو افزایش داد.
برای اینکار از ۳ روش می‌توان این کار را انجام داد:
۱- فایل wp-config.php موجود درون فولدر public_html خود را از طریق کنترل پنل هاست یا برای راحتی از طریق ftp نوت پد پلاس پلاس باز کنید و دستورهای فایل زیر را بعد از دانلود در فایل wp-config.php کپی کنید.

ini.pdf [ حجم: 94.69 کیلوبایت] فایل دانلودی
 
۲- یک فایل php.ini درست کنید در فولدر public_html تون و مقادیر زیر را درون آن بریزید، یا اگر دسترسی به php.ini اصلی هاستتون دارین این مقادیر را از آن‌جا تغییر دهید.
upload_max_filesize = 64M
post_max_size = 64M
max_execution_time = 300


۳- درون فولدر public_html هاستتون یک فایل با نام .htaccess بسازید و مقادیر زیر را به آن اضافه کنید. (البته اکثر وقت‌ها این فایل از قبل توسط خود وردپرس ساخته شده) (دقت داشته باشید که برای اسم فایل اول نقطه (.) را بذارید و بعد htaccess را بنویسید)


php_value upload_max_filesize 64M
php_value post_max_size 64M
php_value max_execution_time 300
php_value max_input_time 300
خوب بعد از انجام یکی از روش های بالا می توانید هر فایلی تا حجم ۶۴ مگابایت آپلود کنین. البته میتونید 64مگ رو هم با توجه به نیاز خود تغییر بدید.
دقت کنید اگه این فرآیند‌ها هیچکدام جواب نداد و یا با ارور 500 مواجه شدید اول فرآیندها را بررسی کنید و بعد یکی دیگر از این مراحل را اجرا کنید و اگه بازهم به جواب نرسیدید باید با پشتیبان هاستتان تیکت بزنید، چرا که احتمال قوی این مقادیر را قفل کرده تا امکان تغییر توسط کاربرها وجود نداشته باشد.
 
با تشکر از همراهی شما 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات در مورد خدمات ، تعرفه ها و قیمت های رهام وب همین حالا با ما تماس بگیرید

021 - 88652508

مقالات مشابه

RohamWeb   28 امeptember 2019 10:44
میتونید 64مگ رو هم با توجه به نیاز خود تغییر بدید. دقت کنید اگه این فرآیند‌ها هیچکدام جواب نداد و یا با ارور 500 مواجه شدید اول فرآیندها را بررسی کنید و بعد یکی دیگر از این مراحل را اجرا کنید و اگه بازهم به جواب نرسیدید باید با پشتیبان هاستتان تیکت بزنید، چرا که احتمال قوی این مقادیر را قفل کرده تا امکان تغییر توسط کاربرها وجود نداشته باشد.
nazanin   28 امeptember 2019 12:24
خوب بعد از انجام یکی از روش های بالا
کارشناس فروش